It's Rite!
Betöltés...
MTV brand:new túra Hősökkel
A djuice, Magyarország legújabb, önálló mobilmárkája stratégiai szövetséget köt az MTV Magyarországgal.
 
A djuice, mint az első nyílt forráskódú mobilmárka az elmúlt fél évben folyamatos tesztelés és kutatás mellett született újjá. Biró Balázs, a djuice csapatának vezetője korábban ígéretet tett arra, hogy csak a megcélzott, 15-26 éves korosztály által támogatott szolgáltatásokat vezetik be, és partnereik kiválasztásánál is a fiataloké a döntő szó. A djuice ennek jegyében választotta stratégiai partnerének a 15-26 évesek egyik kedvenc televízióját, az MTV Magyarországot.
 
A djuice és az MTV Magyarország is elkötelezett a tehetséges fiatalok felkutatásában, támogatásában. Az MTV Magyarország brand:new tehetségkutató programja pedig a csatorna arculatába illeszkedő fiatal és tehetséges hazai előadóknak biztosít bemutatkozási lehetőséget.
 
Az új lendületet vett djuice hisz az új generáció zenéjében, ezért teret ad az MTV brand:new zenekaroknak A stratégiai partnerek közösen szerveznek országos turnét az öt MTV brand:new csapatnak. A koncertsorozaton a feltörekvő bandák mellett zenei mentoraik is fellépnek. A már ismert és elismert együttesek között van a The Kolin, a Heaven Street Seven, a Neo, a Nemjuci, Zagar és a Supernem.
 
A djuice-MTV brand:new turné első állomása a djuice budapesti kiemelt üzletében és buliközpontjában, az U26-ban lesz, melyet a djuice április 9-én nyitott meg. A hagyományos boltoktól eltérően az U26 kávézóként, szórakozóhelyként is működik. Április 30-án Odett, a the (hated) tomorrow, a Hősök, a We Plants are Happy Plants és a Jacked bizonyítja, buliközpontként is megállja a helyét a djuice Nyugati téri központja. A már befutott együttesek közül a The Kolin is fellép.
 
A nyár folyamán a fiatalok egy hatodik tagot is beszavazhatnak az MTV brand:new csapatai közé. Az MTV brand:new zenekarok egyike pedig jelölt lesz a Regional Music Awards-on, ahonnan a győztes nemzetközi színtéren is megméretheti magát, hiszen ez jelenti a belépőt a Europe Music Awards-ra, az MTV egyik legrangosabb díjátadó gálájára.
 
A djuice elkötelezett a hazai, igényes könnyűzene mellett. Vállalja, hogy a reklámfilmjeiben felhasználja az MTV brand:new zenekarok számait, így is ismertséghez segítve a tehetségeket. A Lightscribblers nevű fényfestő csapatot bemutató filmben a the (hated) tomorrow Discothec című szerzeményét használták, ha pedig valaki a djuice ügyfélszolgálatát tárcsázza, várakozó zeneként Odett Móló című dalát hallhatja.
 
„Klassz dolog tehetséges fiatalokat valódi lehetőséghez juttatni. A djuice a lehetőségeihez mérten támogatni szeretné a kiválasztott zenészeket és más kortárs művészeket. Ebben kiváló partnerre találtunk az MTV személyében. Külön megtiszteltetés volt számomra a mentorok mellett – mint például Zagar - ezt a feladatot felvállalni.” – mondta el Biró Balázs, a djuice igazgatója.
 
MInden infó itt: djuce - MTV BRAND:NEW
 
 

 Hozzászólások
Neved:
Hozzászólás szövege:
Kérlek írd be számjegyekkel az alábbi számot: nyolcvan-kettő   hozzászólás
  1. Lala 2010.04.29. | 10:54:48

    :D:D

  2. laca 2010.04.28. | 09:59:54

    ez a jóllakott ovodás arc:D

1

Kapcsolódó hírek
A hiphop.hu él! Felhívás! 2012. 09. 13 10:49:01
Montana a Bázis Store-ban 2012. 07. 31 14:40:47
Q-ROOTS - ÉLETELIXÍR videó 2012. 07. 12 06:44:58
Geriskillz videóklip 2012. 06. 27 13:14:51


NEWSRANK
hirdetés
partnerek
NeoSoft